today

Sitter här i sängen igen och tänker på om jag ska gråta eller skratta. jag gråter! :'(  Fattar verkligen inte varför. allt känns så tungnt men ändå så lätt.
Idag träffa jag underbara Rebecka vi gick runt på stan och shoppade. Jag köpte snygga underkläder och en väska. Sen kom även underbra Åsa och vi käkade lunch tillsammans sen gick jag och rebecka runt lite tills hon skulle gå hem. då gick jag lite runt själv och sen kom pappa och hämta mig. Åkte hem och duschade och fixade mig och sen åkte till heron och kollade på sex and the city huuuuuuuuur bra film som helst blandade känsler i den. sorliga och lyckliga. pricis så som jag känner mig. fattar verkligen inte varför igentligen men de gör så ont i mig för tillfället

Att du kunde säga något sånt C. FAN va elakt det gjorde så ont i mig

ÄLSKAR DIG MEST JESPER!! DU ÄR MITT ALLT OCH SÅ KOMMER DE ALLTID ATT VARA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback