today

hej alla!
ligger här i sängen och mår inte så himla bra! Vet inte varför jag inte mår så bra det kom bara för en stund sen! Men men

Idag var jag riktigt trött i morse!
var uppe vid 8 och lämnade min tvätt i tvättstugan sen gick jag upp igen och la mig igenför att jag var så trött. så jag somnade om på engång och vaknade sen av att jag fick sms av jesper. haha då var klockan 20 i 12 och jag var fortfarande jättetrött så jag typ sov mellan varje sms och sen gick jag upp halv 1 och käkade frukost haha ;)
men jag var typ fortfarade jättetrött då!!

Sen på dan så gjorde jag inte så mycket. kolladepå film å så bara. sen vid 5 så åkte pappa, jag och Björn-Erik och tränade på gröndal och det var skönt att få springa lite på bandet å så!
Sen kom vi hem vid halv 8 typ å sen käkade lite och sen så gick jag och la mig i sängen!
JA, så nu ligger jag här och har det skit tråkigt. kollar lite på tv men det är inte roligt!
Men men

Ha de bra!
L.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback