helgen

Nu var det några dagar sen jag skrev så det är väl bäst att jag skriver lite.

Idag har jag inte gjort något. Har inte mått så bra så jag har legat fraför tv å så. Ska snart i väg och träna ska få kasta slägga så jag måste träna fast jag inte vet om jag orkar de. Men men jag måste.

Har haft ont i huvudet sen i fredas då när jag fick smällen i huvudet. Faan inte skönt

I fredags så var jag och tränade och fick en smäll i huvudet av fredrik.  Efter att jag hade tränat så åkte jag hem och duschade och fixa mig i ordning sen åkte jag till Ellinor. När jag kom dit så var det fler folk där och vi käkade middag tillsammans sen drog dom andra och det var bara jag, Ellinor och Viktor kvar. Vi kollade på tv och satt och snackade. Trevligt.
Hade inte träffat Ellinor på jättelänge så det var jättetrevligt.
Sov hos henne med och på morgonen när vi vaknade så gick vi upp och skulle äta våfflor till frukost men ellinor hade inte saker till de hemma så hon och jag tog moppen till konsum och handlade sen hem till henne igen och gjorde iordning de och sen käkade hur mumsigt som helst ;)
Sen när vi var klara så tog vi moppen igen till konsum och hadlade morötter till snorpan och sen åkte direkt till snorpan. Så jag stod och matade snorpan med morötter :) så fin häst!
Sen åkte vi tillbaka och satt och kollade på tv och sen fixade mig lite och sen kom Jesper, hans brorsa och hans mamma och hämtade mig. och sen åkte hem till han.
Så var oss han från lördag till igår. Hur mysigt som helst
Älskar dig mest Jesper. Ingen annan är som du!

ÄLSKAR DIG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback