today

Orkar inte skriva så himla mycket.
Kom precis hem från Linda. Vi åkte direkt dit efter att vi hade varit i västerås på gurkspelen.
Jag tävlade inte idag men dom andra gjorde det. och typ alla persade.
Brorsan hoppade sin andra tävling i stav hopp och han persade ;) Han persade med 23 cm. Han hoppade 2.63 så det var väl helt okej. Synd där på 2.83 att du fick staven på revbena och lanmdade och fick både staven och ribban på sig så han tappade luften, det såg inte så skönt ut. Men men det var bra jobbat.



GRATTIS TILL ER ALLA SOM PERSADE IDAG.

Hemma oss Linda så grillade vi och hade det jätteroligt haha, sjöng sing star å så. Haha förlåte fredrik att jag sparkade dig i andsiktet haha men du får skulla dig själv haha lite ;)


GRATTIS LINDA!! 15 år!!

JAAA, imorgon ska jag då tävla i västerås. Det blir Slägga och Kula och jag hoppas verkligen att jag persar. Skulle vara så himla skönt om jag kunde göra det.

Men ha det bra så hörs vi imorgon ska sov nu
Godnatt på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback