25 juni

Är så himla trött. Vilken dag asså orkar inte med den här friidrottsskolan eller det är ju bara imorgon kvar sen är skiten slut.. riktigt skönt de.

Sitter här och mår inte så hilma bra. Det kliar i ögonen och känner mig jätte hängig och nyser hela tigen. allt tack vara gräs. Jag har aldrig varit så här allergisk förut har bara kännt när man klipper gräs men nu kommer det typ direkt när jag kommer ut och sen sitter de i hela dagen typ. men men

inte så långt kvar nu tills Göteborg och världsungdomsspelen nu, drar på fredag 04.30 typ tävlar på lördag i kula och slägga. Hoppas verkligen att det går bra för mig i släggan vill så gärna persa.
Men lite tråkigt :( det blir nog inge liseberg i år för mig efter som jag tävlar så sen på lördagen så jag hinner inte till liseberg : ' (  
Jag som vill så gärna till liseberg så blir det inget... :(

L.Johansson  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback