:'(

Jag borde sova men jag orkar fan inte det. :/
Asså Gotland om några timmar men fan asså jag vet inte. Allt känns bara jobbigt fan!
Det som känns verkligen värst är fan medicinen. Mår verkligen skit av den och jag har några dagar kvar att käka den. Så jag kommer inte må toppen på gotland dom första dagarna.
Men jag hoppas att jag överlever. Men men.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! :'(
vill vara taggad för att åka men jag kan verkligen inte tagga till fast jag vill göra det. Får verkligen hoppas att det blir bättre när vi kommer till gotland!

Aja det som känns jobbigt också är att jag kommer sakna Jesper så otroligt mycket, men fan jag kan ringa dig när jag vill hihi ;) Tack för det älskling.

ÄLSKAR DIG VERKLIGEN HUR MYCKET SOM HELST!
Hoppas du får de bra, Jag ska försöka ha det bra!

Godnatt nu!
Nu ska prinsessan sova och drömma om sin prins!

Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback