fortsättning GÖTEBORG 27 Juni

Jaaa förlåt att jag bara slutade sådär men vi skulle dra ut och käka med alla.
Min mat var äcklig :( eller den var väl inte äcklig det var bara inte så som jag trodde men men det gick ner tillslut.
aaa men men tillbaka till att ladda upp bilderna för idag!!! ;)

Clara köpte en t-shirt istället för en tjock tröja men t-s var också snygg den med. ;)
haha förlåt jag missad lite. men men det är i alla fall pontus sista längdhopp som han persade i 4.48 blev det. BRA KÄMPAT!! ;) hihi inte riktigt elit som jag hihi ;)
Dagens lunch på ullevi de var i alla fall mycket gott de ;)
Linda går i mål på 80m häck
Köpte nytt klister bestälde även två släggor en till mig och en till "klubben" och sen även nya kastskor som jag att killen har imorgon till mig.. ;)
Fredrik och Linda på läktaren och även lite av pontus ;)
Pontus och B-E
haha tar kort på mig själv i pappas solglasgögon haha
Ida går i mål på 800m

Dee var dagen på ullevi för idag
Hotellet
mitt, mamma och syrrans hotellrum
utsikt från fönstret på rummet
koridoran
Låna gärna en bok och läs, hinner du inte läsa klart den så ta den den gärna haha..

DET BLEV ETT SILVER IDAG TILL JOHAN I SPJUT MÄN!!! STORT GRATTIS!!!
ingen bild för jag var inte där och kollade


SÅÅÅ det var lite bilder för idag! ska sova nu det kommer kanske bilder och så om morgondagen om jag hinner det imorgon. Kanske inte henner eftersom jag tävlar och sen ska kanske till liseberg.

Men ha de så bra alla och sov så gott alla! speciellt du Jesper ;) ÄLSKAR DIG MEST saknar dig så otroligt mycket..



Jesper dom typ mobbar mig här hahahahahaha
ÄLSKAR DIG SÅ!!!



L.Johansson direkt från gbg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback