GÖTEBORG 27 Juni

hello alla glad! och även sur eller hej på er alla!
Är då nere i Göteborg så alla vet! :) Sitter just nu på hotellrumet och kollar ut över havet haha :)

Åkte från södertälje 04:41 och var typ i gbg vid 9. Resan känns inte så lång nu för tiden för man åker så ofta nu hit. haha en gång om året, nä men man har lärt sig vägen nu så då känns det kortare och att det går fortare.

Jag tävlade inte idag, men några andra tävlade från klubben.
Men jag tänkte visa lite bilder jag har tagit under dagen och sen skrever lite om bilden med.

Vi stannade i gränna och käkade våran frukost!
Åååå, GÖTEBORG :) ååå Liseberg och balder :(
ULLEVI
Vi har landat. pappa på läktaren på ullevi
Trycket på tjöjan iår
Jag och nya tröjan!

Men nu hinner jag inte ladda upp mer ska till en resturang och käka nu. men jag skriver när jag kommer tillbaka till hotellrumet VI HÖRS!!!


L.Johansson direkt från gbg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback