GÖTEBORG 28 Juni - snart slägga

Sitter och laddar lite inför släggan som börjar om 2 timmar.
var vid ullevi vid 9 och kollade på fredrik som hoppade höjd och linda som kastade spjut,
Höjden blev väl inte så himla bra asså fan han sov ju i mellan hoppen. Men linda gick det rätt bra för.
Vid 11 kastade fredrik spjut och han persade i andra kastet fast han inte tog någon ansats. SÅ GRATTIS TILL NYA PERSET! 39 m något blev det.
Sen tävlade brorsan i 100m och det höll på att han inte skulle få springa för han missade avpricknigen men det fixade sig så han fick springa i sista loppet och var 3 hundradelar från pers. bra jobbat.
Sen har det vara några till som tävlat men har inte kollat på de.
Men jag tävlade i kula haha det var ett skämt i början hahah.
första stöten blev hmm hahah 6.90 typ andra blev ett x men i tredje och sista så blev det 8.34 och det blev jag höjd men iallafall.

Jag i kulan


Men nu ska jag åka till ullevi igen.
efter att jag har tävlat klart så drar jag till liseberg så jag skriver inget mer idag.
Vi hörs imorgon!
HA DET SÅ BRA!!

L.Johansson direkt från gbg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback