helgen

Har inte skrivit på några dagar nu. Har inte haft tid och inte haft orken heller.
I lördags så åkte jag upp till stockholm hem till Sara. Sara som jag inte hade träffas på över ett år!
Det var hur kul som helst! Kollade på när ett band spelade och sen trog vi runt lite i sthlm efter de. Blev en ganska lång och ganska trevlig kväll!! :D
Vi åkte runt lite i sthlm kan man säga haha. vid tre tiden på morgonen så tog vi en taxi hem till sara och sen gick vi och la oss och sov på engång. Det var väldigt trevligt att träffa Sara igen och vi pratde en massa!

På mogonen sen på söndag så vaknade jag med jätteont i magen. och det var inte jätteont det var verkligen hur jävla ont som helst! Kunde inte gå sitta eller ligga ner.
Jag spyde några gånger sen kom pappa och hämtade mig oss Sara i bilen mådde jag lite bättre och när jag kom hem så kände det mycket bättre hade bara lite ont i magen då. Så jag följde med till tunanäs där vi skulle träffa min farfar och Gun-Britt så jag låg och solade
badade aldrig men jag kände bara lite på vattnet. 
När vi kom hem så började jag få ont igen i magen och sen vid typ 5 tiden så somnade jag och då hade jag verkligen jätteont igen vid typ 10 på kvällen så vaknade jag och hade fortfarande jätteont så så gick jag och la mig i min säng och ringde Jesper. hade inte vaknat när han sms mig vi 7 fast jag låg typ på mobilen. Men men

Nu sitter jag här kunde inte gå till skolan idag för jag hade fortfarande ont i magen men det kändes lite bättre så jag stannade hemma idag.

Men det var iallafall en bra helg fast jag fick ont i magen.

Helgens bilder
Lördag:
 Sara  mee ;)  Robin, Sara och jag


Söndag:

    

just i torsdags så började jag rita på en bild som jag blev klar med i fredags.
Blev hur nöjd som helst med den!
måste bara visa den för jag blev så nöjd!
image226
Älskar honom mest av allt! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback