Imorgon

Fan är riktigt trött och ska sova men tänkte bara skriva lite innan jag blockade bort pappa dator från sängen så jag kan sova. 
Spanien vann matchen mot Italen på sraffar. Haha Jesper fick hade ingen ström när staraffarna var så jag paratade med honom i telefon och sa vilken nr spelaren hade som skulle lägga straffen och om dom missade eller gjorde mål haha :P
Men fan va imponerad jag blev på dig jesper. Jag sa bara numret på spelaren och du svarde vad han hette! Haha du är så grymt bra. :)

ÄLSKAR DIG MEST!

Japp men nu ska jag sova för imorgon eller om några timmar börjar några jobbiga dagar! Ska ha friidrott skola för små barn imorgon tills på torsdag. Riktigt jobbigt. Det är 35 barn föranmälda redan men det kommer nog några till ändå. Vi skulle ha varit bara 3 ledare men det blev så att vi fick vara 5 ledare.

Så friidrott skola nu måndag till Torsdag och sen Fredag typ 4 på morgonen så åker jag till Göteborg och Världsungdomsspelen. Året roligaste tävling. Ska bli riktigt kul att åka till gbg och tävla och gå på liseberg på lördag kvällen.

Men nu måste jag sova så god natt på er alla

 

L.Johansson <3

Trackback