to day

Idag var jag och fixade så jag fick mitt tränings kort på grönal! sen kollade jag på när Jesper tränade och sen när han dömde.
Sen vi kvar över 6 så kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem och byte och sen åkte ner till ip på träning. Kastade slägga bara idag och i första kastet så ramlade jag. Asså första gången i mitt liv. Hade verkligen ingen balans fötterna och fötterna var helt sega också. fan asså inget kast gick bra bara åt skogen verkligen. Alla kast var korta och låga och snurrade kostig och så.
Men sen dom sista 5 kasten typ blev rätt bra. Bra höjd, bra fart och så. men det var lite jag behöver ändra och det ska vi fixa till nästa gång.

Men var ju hemma idag från skolan för jag hade ont i magen men sen fick det över men sen efter träningen fick jag ont igen och nu har det precis släppt men men det kommer väl tillbaka snart igen. Men vill verkligen inte de :(


Ha de bra

L.Johansson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback