fick sommarlov igår

Jaa, äntligen fick man sommarlov igår.
HUR SKÖNT SOM HELST!!!

vi hade avslutnigen på torekällberget och det var väl sådär asså, men det tog inte så lång tid lyssnade lite några sköng och sen fick vi glass och sen gick jag.
Skulle jobba på dagis direkt efter avslutnigen så det var skönt att det var uppe på torekällberget och inte i skolan.
 

Jobbade i 2,5 timme bara men det var ändå skönt.

igår kväll så träffade jag Åsa och Rebo och några andra tjejer. Var hemma oss Rebo först en stund sen drog ner till stan fixa lite grejer och sen drog till mälarbadet. :) Hade det mysigt där och sen tog vi en taxi hem till Rebo igen och sen var jag där typ 20 min sen gick jag och Åsa eller sprang ner till stationen. Fan tror ni inte att det var broöppning också så vi fick springa runt lite. men men vi hann i alla fall. 
Sen när vi kom till stationen så mötte vi Ellinor och Viktor som var på väg till Rebo. Åsa hoppade på tåget men jag stod en stund och snackade med ellinor och viktor.
Sen traskade jag hem. Fast jag var ju tvungen att ringa dig Jesper bara för att jag kände mig ensam och inte vill gå själv! ;) 
Kom hem och sen gick och la mig på engång.
     

IDAG var det första dagen på sommarlovet hmm det kändes inte som sommarlov när jag vaknade. Men men det kommer väl kännas snart typ nästa vecka. 
Men idag så jobbade jag på dagis igen det blev bara 2.5 timme idag med fast på en annan avdelning. Fast det var tråkigare att jobba idag för den avdelningen är inte lika kul.

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer för jag måste börja packa nu. För imorgon så åker jag till Gotland träningsläger

Kommer att sakna dig Jesper så himla mycket.. :( 
Dom 5 dagarna kommer gå långsamt känns det som! :( 
 
Men men Jag älskar dig verkligen mest! Massa pussar till dig från mig sötnos! 



Se upp!! Fredagen den 13:e idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback