tillbaka igen efter en tid! :P

Jaa nu är jag tillbaka till bloggandet.

Jag har inte orkat riktigt och sen funkade inte våran data och sen kunde jag inte komma in och blogga pga av av att dom byte något. Men men nu är jag i alla fall tillbaka..

Jaa vad har hänt sen jag blogga sist? Hmmm. jag vet inte riktigt låt mig tänka lite haha ;)
haha det var ju över en vecka sen jag skrev. Får fuska lite och kolla i bilddagboken och se vad jag har gjort dom här dagarna när jag inte har bloggat! ;)

I Torsdags 5/6 så fyllde Gun-Britt år. Vi hade klassensdag och var till mälarbadet med klassen eller typ en fjärde del bara av klassen. men det var trevligt ändå, vi fick mycket god mat som lärarna hade fixat! :)
Efter det så åkte vi till stan och gick runt lite där åsa jag och rebo. Efter någon timme så tog jag tåget till Jesper :)
Så himla söt bara sms mig och fråga om jag ville komma till han.

När jag kom till han så satt vi ute och kollade på dom söt små hundarna.
Det var verkligen en mysig dag med Jesper ;)

Dom små söta!  Dom söta äter  Modellhunden ;)     
Det var dom små söta, Men nu lite bilder på min sötaste!

 Min sötis!  Sötis Älskar honom mest av allt! Min fina prins!  Louise Johansson <3 Jesper Lundberg
Tack för den dagen. Älskar dig mest sötnos! Du är verkligen mitt allt och du gör mig så himla glad!
Den här dagen så förstod jag verkligen hur jävla mycket jag älskar dig!

Fredag så var det kringelspelen och jag skulle var med och tävla utan tävlan. Efter som det är bara upp till 17 år.
Men jag var med i spjut och längd.
Spjutet gick verkligen dåligt. Jag var verkligen kass på att kasta spjut den dagen! blää säger jag bara. Det gjorde bara ont och inget funkade.
Längdhoppet gick myckt bättre. :) eller jag blev inte så glad för resultatet 4.53 men fan vilka plankträffar jag gjorde. asså förlåt att jag svär men det var verkligen hur jävla bra som helst. jag var typ 1 cm från övertramp i varje hopp men ett hopp dömde dom övertramp jag var typ 2mm över. men men glad för att det blev så bra plankträffar
plankträff hopp    Längdhopps serie bilder.  Foto: B-E Johansson

På kvällen så åkte åkte till Farfar och Gun-britt för att fira henne för hon fyllde år.

Lördag så gjorde jag inte så mycket.

Söndag så åkte jag till nyköping och täclade i slägga på mästar möte i kast! fan asså Nyköping är inte mitt ställe att kasta slägga på. förra året så blev det 6 x och i år blev det 5 x haha lite för bättring i alla fall. det var i 4:e kastet jag fick resultat 31.15 inge vidare. men men fick åka hem lite små sur på mig själv och den jävla ringen.

Men i måndags så tränade jag slägga på träning å fan asså jag börjar lära mig nu hur man ska kasta slägga. gick riktigt bra i snurrarna men lite dåliga utkast men ändå jag börjar lära mig :)

Igår tisdag så fick jag åka på besök vårdcentralen. Jag fick förra veckan ett sår vid munnen som blev större när jag tävlade i kringelspelan. Men sen i måndags så märkte jag att jag hade fått ett sår på magen och sen på morgonen igår så hade jag fler små sår i ansiktet runt det jättestora såret vid munnen.
så nu käkar jag penicillin för att jag har en infektion i såren som smittar om man tar i det och sen rör ett annat sår. INTE TREVLIG. så därför fick jag flera sår för att jag smitta mig själv typ. så jag ska käka medicin i ungeför en vecka och ska ta 3 tabletter om dagen. Det tar tre dagar innan jag inte smittar längre och det färsta jag fick inte träna på dom 3 dagarna. :(

Idag åkte jag bara till skolan och tömde skåpet och sen hade lite betyg prat med nårgar lärare.
sen åkte ner till stan och gick runt med B-E lite och sen träffade Åsa! :D
Sen gick jag och B-E hem och sen fixade jag lite och så sen gick mör gröndal för att titta när älskling dömde fotboll. haha jag tog bussen lat som jag är haha sen när Jespers pappa kom och hämtade han så körde han hem mig med. Så himla snällt haha så jag slapp gå! :D 

TACK FÖR ATT JAG FICK HÅLLA OM DIG! 
TACK FÖR ALL VÄRME
TACK FÖR ALL KÄRLEK
TACK FÖR ATT DU FINNS 
Och
TACK VERKLIGEN TACK FÖR ALLT!


ÄLSKAR DIG MEST JESPER!!!  <3
Trackback