Gotland

Jaaa, Jag orkade inte skriva när jag kom hem från Gotland och jag orkar inte det nu heller egentligen. Men men
Det var väl sådär på gotland. Det var inte så kul för eftersom jag käkade min medicin så fick jag så ont i magen så det var inte så roligt.

Tränade en gång och då blev det ett slägg pass och det gick kanska bra :) Sen i måndags så var det tävling och det var den sämsta tävlingen jag har varit på. Allt var verkligen dåligt.
Stötte kula och kom två hade jag stött som jag brukar så hade ju kommit 1:a :( Sen kasta slägga och det gick sådär bra rotationer och så men utkastet blev inte så bra så det blev inte så långt lite längre än 31 m blev det och kom 2:a.
Sen hoppade jag längd och kastade spjut men där tävlade jag själv :(

Vi var på Tofta och sen på Fårö. Fårö var verkligen jättetråkigt men men min grupp i mångkapen vann sista tävlingen och vi vann hela skiten. YEEES! VA FAN ÄR MITT LAG? var dom bästa verkligen vann 4 grenar och kom 2 en gåång sen 3 grenar blev vi lite sämre i men men vad gör det vi fick flest segrar och vi vann så man ska inte klaga haha.

En dag så gick vi fritid så på gick vi runt i visby och shoppade lite och bara gick och kolla på en massa saker! Det var roligt.
Jag köpte ett par skor, 2 linnen, en kofta, En kjol och sen mjukis byxor som det stod Gotland på! ;)

Jag har jättemånga bilder fan över 110 bilder typ men jag orkar typ inte lägga upp alla så jag väljer ut några favoriter från Gotland!



_______________________________________________________


Midsommar så åkte vi till mormor och morfar men igår morse så tog jag tåget hem själv från katrineholm. Sen gick jag gå hem själv från syd hem till mit fan det var rigtigt jobbigt, Men kom världens bästa hem till mig och jag lagade midda till oss och hade det mysigt.

ÄLSKAR DIG MEST VERKLIGEN VAD SOM ÄN HÄNDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback