Laddar..

Sitter och kollar på semi finalen i fotbolls em, det är ryssland mot spanien som spelar. står fortfarande 0-0 i matchen efter 44 min. Pappa och jag har tippat på 2-1 till ryssland men jag tror inte att det blir det nu efter att jag nu har kollat en stund. men vi får vänta och se, matchen är ju inte slut en. det är ju hela 45 min kvar ju vad som helst kan ju ända. :P

Sitter och laddar lite nu inför Göteborg. Ska börja packa snart haha som vanligt packa i sista sekunden haha :P Louise Johansson i ett nötskal hihi

Har också laddat upp med tidnigar som jag ska läsa på vägen ner till gbg i bilen och sen även på ullevi och på hotellet. så jag har laddat upp med fyra tidnigar ;)
Vecko Revyn, sofis mode, Chic och Glamour

Haha det ska nog räcka men det kommer nog bli någon ny tidnig på hemvägen haha ;)


Måste också säga att mina skor jag köpte på gotland... FAN VA JAG ÄLSKAR DOM! dom är ju så sköööna! och sååå snygga med!!!!



Men men jag hoppas att pappa tar med den bärbara datan med det tror jag. så jag bloggar nog nere i gbg med så kan man läsa vad som händer och hur det går för alla tävlande och HUR DET GÅR FÖR MIG SJÄLV hahah ;)

Men om vi inte hörs mer idag så Puss och godnatt folket. För bilen rullar typ 04.30 för mig. 
HA DET BRA!

Kram L.Johansson
 

Trackback