1 Mars

Heeej,
Nu månad idag! : ) Mars jaaa vadhar mars att bjuda på? Massor av roligt hoppas jag verkligen på!

MARS 08 Som jag vet nu
8 Mars - Ellinors Kalas :) 
12 Mars - Ellinor 18 år!
14 Mars - en månad
22 Mars - Sandra 18 år!
? Mars - Barcelona!

Idag var mamma och jag nere på stan för jag skulle kolla efter lite saker som jag inte hittade nät jag var i skärholmen igår med Anna!

Idag så blev det örhängen, halsband och solglasögon som jag shoppade! : )

  
Shopping idag!

Solglasögon ett riktigt fynd på hm 5 KR bara
Örhängen
Halsband rea fynd på indiska 20kr

FREDAG 29 FEB
Var då i skärholmen och shoppa med syrran!
Det blev en jättetrevlig dag och jag hittade det jag skulle köpa och lite till!  ; )


Anna och Jag i vårsolen
vi väntar på bussen till fittja!

   

2 i 1 kjol och tröja ihop
Kjol
Jacka
Strumpbyxor, solglasögon, nagellack och eyeliner

image120




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback