11 Mars

Jaaa hej, nu var det ett par dagar sen jag skrev och det har hänt mycket på dom här dagarna.
I fredags så var jag hela dan i Romme och det var verkligen skitkul, trodde det aldrig kunde bli så kul men det blev det. Det gick jättebra att åka och jag som inte kunde innan kunde sen efter bara ett åk. så stolt över mig själv! ;)

         
image144


I Lördags så var jag oss ellinor för vi firade hennes 18 årsdag som är imorgon! Väldigt trevligt var det. och älskade Jesper var där så därför blev det extra trevlig för att jag fick trägga honom.
sen sov vi oss Ellinor (viktor, jag och Jesper)
haha fan asså mys! haha jag och Jesper i den lilla soffan. men det funkade som tur var.
på söndan så käkade vi frukost vid 1 och sen kollade vi på film haha som jag och Jesper inte såg så mycket på eftersom vi somnade : ) sen vid 5 så kom Jespers mamma och hämtade mig och Jesper så åkte vi hem till han.
Första gången jag var hemma oss honom. Skit fint hus ju hade dom! ; ) Sen käkade jag midda oss dom och sen körde hans pappa hem mig vid typ 9
Skit mysig helg blev det verkligen!
Bästa helgen asså!

ÄLSKAR DIG MEST JESPER! DU ÄR MITT ALLT! <3



image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback