3 Mars

ÄNTLIGEN börjar skolan igen efter dom har långa 7 veckor. (6 veckor praktik och 1 vecka sportlov)
Har saknat skolan under dom här veckorna. Inte saknat lektioner, läxor och prov och sånt utan alla kompisar och så! Det känns riktigt skönt att vara tillbaka i skolan.

Har kanska skönt schema nu hade bara svenska och bild idag.
Bilden var kanska rolig. Vi skulle rita av våra mobiltelefoner.
och min bild blev så här.
mobil 3 mars

Sen efter skolan så åkte jag hem och hämtade lite saker sen åkte jag ner till stan och mötte mamma och vi var på banken och fixa lite saker till mig och sen köpte jag två tröjor. : )

 
Dom nya tröjorna! Rea fynd på stadium 49kr st!

IGÅR på tränigen så hoppade vi tresteg och i sista hoppet hamnade jag lite konstigt i andra steget så jag gjorde illa foten. så nu får jag inte träna på en vecka.

HAR JÄTTEONT i foten just nu : (
image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback