Helgen!

Hejhej nu har helgen gått. :(
aja vad ska man säga om den här helgen?
Jo, underbaraste helgen någonsin :D  fast ändå inte :'(

Fredag - En månad
Fredagen den 14 / 3 Jesper och jag har orkat med varandra i en månad! :D
ÄLSKAR DIG MEST! fast du tvinga mig på tränig och det gick som det gick! :'(
Jag hoppade längdhopp och landade på foten så jag stuka foten inte lite ont det gjorde :(
Jag började gråta och skrika på engång! :'(
och jag vill att du ska veta att det är inte ditt fel Jesper sånt händer. Det är ju inte ditt fel för att du tvinga mig att träna!

EN MÅNAD MED VÄRLDENS BÄSTA JESPER! 08-02-14

Lördag! - Så skulle jag åka till Jesper.
Han och jag skulle träffas och jag skulle ta samma buss som han eftersom han jobbade i södertälje!
Men det blev ingen buss pappa fick köra oss till han efter som jag hoppade på krykor :(
foten var jätte svullen och gjorde så ont i den, :'(

Vi hade det jättemysigt på lördagen låg och kollade på melodifestivalen! RÄTT LÅT VANN! ;D
haha det tyckte inte Jesper haha ;)

image146

Söndag!  - Slapp söndag hemma oss Jesper. sov oss han vi gjorde inte så mycket under dagen bara tog det lungt och min fot blev bättre! :D Jesper gjorde den bra säger vi! haha ;)

VÄRLDENS BÄSTA ÄR DU JESPER!
du är mitt allt. VERKLIGEN MITT ALLT!
image145

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback