måste sova

Heeej borde sova men jag kan inte.
ska gå upp om typ 4.5 timme för jag ska åka med skolan till romme imorgon. det ska fanemig inte bli kul tror jag. asså jag orkar inte å jag vet inte heller om min fot pallar av eftersom jag fortfarande har ont i det lite. men men
köpte nya jacka och byxor idag som jag ska åka med haha grönt är det.. haha ;)

Aja får se hur mycket jag åker imorgon. vill ju hem och träffa jesper som jag kanske ska göra sen när jag kommer hem imorgon om jag inte är helt dö då!

Träffade Jesper idag mysss.
Han gör mig så himla lycklig verkligen. Det finns ingen annan som kan göra mig så lycklig som du gör mig.
Du är verkligen mitt allt!
Idag så hade vi också varit tillsammans i 3 veckor. haha fan va tiden går fort men ändå inte på något sätt. aja

men nu måste jag sova.
image117

puss älskar dig mest JESPER LUNDBERG!!!

image120
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback