Löpning och Ikea today

idag startade dagen med att vi åkte till kusens backe.
Idag var de första kusens backe terrängen. Det gick rätt bra för mig. sprang på 20.40 något och vann! den efter mig kom in precis 1 min efter mig ;)

Efter så åkte vi hem igen. Duscade oss och fixa till oss och sen åkte till Ikea!
på ikea hadlade jag.

  • Sänggavel
  • 2 st små bord (rosa)
  • Ett glas
  • Papershållare (rosa)
  • toflor (rosa)
  • klädroller
  • 2 st kuddar
Det blev ganska billigt också

  • Sängaven - 199kr FYND!  men fattades några saker men de blev snyggt ändå!
  • 2 st små bord (rosa) - 2 st Lack sidobord 99kr/st
  • Ett glas - 19kr
  • paperhållare (rosa) - 29kr
  • Tofflor (rosa)  -  19kr
  • klädroller - 9kr
  • 2 st kuddar -  12kr/st
Summa för allt! = 497 kr
För allt det här ganska billigt ;)

har tagit bilder på allt men jag hinner inte ladda upp de idag så jag lägger ut de imorgon istället.

men fint blev de. sänggaven är i ek så det blev riktigt snyggt. och väldigt billig.

Köpte inte allt jag ville ha på ikea. väntade med en tavla och en hylla som jag köpa nästa gång! Eller så önska jag de i julklapp.

Jaa juste har någon annan än jag börjat tänka på vad man önskar sig i julklapp??
De är ju inte så långt kvar nu!



Men nu ska jag sova. Ha de så bra Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback