11 sep

idag var jag kanska sliten. så jag orkade inte träna men jag och brorsan åkte till träningen ändå och lindade staven till i helgen sen snackade med tränare om hur vi gör i helgen och vilka tider som gäller.
sen körde anders oss till skolan och jag träffade ellinor och vi käkade lunch tillsamman med brorsan och anders. skit mat var det kålpudding ellere fläsk blää

sen var det matte och som vanligt så snurrade det bara till allt. fattar inte va problemet är..
men efter matten var det folkhälsokunskap men läraren var inte där så vi fick bara papper och närvaro sen fick vi gå. så då han vi med kvart i 2 tåget isället för halv 3 , för jag skulle hem till jesper och få hjälp med matten.
så då åkte jag, mannen min och ellinor och fan va kul det var på tåget och på bussen alla trodde nog vi var knäppa haha men det kanske vi var men bara lite hahah :P

väl hemma oss jesper så började vi plugga matte och det gick sådär man glömmer så himla snabbt ju. efter en stund så drog jesper jag och han mamma till spåret för att dom skulle springa men jag skull gå ett vav men jaag gick vilse. haha fattar verkligen inte, jag gick in på fel spår och gick det ett varv.

käkade pannkakor sen dom var skitgoa och sen pluggade vi lite till matte efter de och då började jag fatta men fattar typ inte nu. jag förstår verkligen inte men jag måste innan med en stund i helgen med.
sen blev det lite mys och jesper är världens sötaste!!!


IMORGON är det skol-SM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D tävlar i spjut imorgon
lördag blir det slägga och söndag är det kula...

juste idag är det 11 sep, världens oturs dag de var  därför jag gick vilse jesper :P

ibland undrar man varför man ska hem

L.Johansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som en treårings liv ungefär. lite seg i utvecklingen kanske?

2008-09-12 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback