Castorama

Idag var de castorama nere på ip. Lite roligt var uppe tidigt och åkte dit och var där 10 och trodde de skulle börja då men i dag så var den en annan tid en vanligt haha kl 13 var det idag så vi var lite tidigt haha.
Men vi åkte hem och laddade lite.

Kom ner till ip sen till 13 och körde. Det började som vanligt med kula där av 4 stötar så hade jag 3 över 9m :D blev nytt års bästa 9.15.



Sen var det dags för spjut och det kändes riktigt bra på uppvärmningen och sen fick jag på ett bra kast sen också
NYTT PERS MED 1m HAR INTE PERSAT PÅ FLERA ÅR!! 28 något YEEEEEEES!!! ÄNTLIGEN



Sen var det diskus haha blev pers där med 22.13 tror jag att de var pers med 10 cm :)



Sen sista grenen då slägga!! Ville så mycket och det känndes bra men det räkte inte. kastade 34m på castorama.
Men efter så körde vi resultat tävling direkt efter och då blev det 36.19 blää men nu är jag ganska jämn..



VILL HA MER TÄVLINGAR!!
Carstorama igen nästa söndag!! då ni!!

MEN IDAG så blev det pers då i spjut och diskus plus nytt pers i castorama 2138p blev det idag. pers med 49p hihi 3 pers idag då ett nytt årsbästa!!! :) ÄNDÅ EN LYCKAD DAG FAST JAG BLEV LITE BESVIKEN PÅ SLÄGGAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback