Helgen

Hejsan hoppsan allihoppa!

Jaaa då är det inte många timmar kvar tills det är skola igen.. suck :(
Det har ju varit skööönt med helg!
Spenderade hela helgen oss älskling och det var helt underbart.
Åkte till han direkt efter skolan och träffa han på tåget. Hade det trevligt med Ellinor och vi snackade och hade det roligt. :)
Kom hem till Jesper och vi tog det lugnt och hade det mysigt. :)

Igår så åkte vi hem till hans mormor och morfar och träffade dom och fika. faan va hans morfar är rolig :)
Länktar efter min mormor och morfar :( får åka dit snart.

Idag tog vi det lugnt var ute och gick med hundarna och sen efter någon timme kom mamma, pappa och anna och hämtade mig! :/

Direkt där i från åkte vi till Ikea och det var hur oligt som helst.
Fick typ hyllor till min garderob nya lackan (påslackan, underlackan, 6 st nya örngott) 2 nya kubbar) själv klart rosa!! :D

ligger nu i min ny bäddade säng med de nya och kollar på film och har min lilla data i knät. :)
Väntar också på att jesper ska sms mig så jag får veta hur det gick på hans match! Hoppas verkligen att det har gått bra..

Men ha det bra alla.

MEN JESPER JAG ÄLSKAR DIG!!
I LOVE YOU!! <3

DU är det bästa som finns!



Så jävla snygg älskar dig mest älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback