igår, idag

vaknade för en stund sen halv 7 vaknade jag, bläää :/
idag så vaknade jag igen utan väcka klocka hade glömmt den igår igen.
Men det var tur att jag vaknade nu. jag ska typ ändå gå upp nu.

Igår på paddlingen
hur kul som helst ju, det vrar inte så himla svårt det där. det var rikigt mysigt
Jag och ellinor paddlade och det gick jättebra..

sen slutade vi jätte tidigthalv 1 var vi klara och det gick igen buss så vi skulle få vänta till kl 14
men då körde läraren in oss i omgångar still 753 som går varje kvar men därifrån gick jag hem var inte så långt og väl bara 10min något.

väl hemma så dushade jag och fixade till mig lite och vid sen gick jag nere till stan för att möta Jesper vid tåget.
sen bar det av hem till mig igen. slåg hemma oss mig och myste och sen kolla på film. Riktigt mysigt var det!
FÖRLÅT verkligen jesper jag ska skärpa till mig med matten jag skäms du som hade lärt mig sen kan jag inte... :(

Men men riktigt mysigt var det
ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET JESPER! <3

idag då vad händer?? jo
först träning ska gymma köra riktigt hårt tänkte jag. Sen g då till skolan käka ha matten sen en vra en stund på folkhälsokunskapen för sen vad 13.50 måste jag dra för då kommer pappa och hämtar mig i skolan för då ska jag åka till scania hälsocenter och träffa en sjukgymnast känner mig inte så taggad för de men men det måste göras.
Sen efter de hem äter väl lite sen ska jag gtill gymmet igen fast med några i min träningsgrupp för att dom ska börja med  styrka nu så dom ska lära sig nu och jag ska bara vara med och lyssna lite och sen typ köra mitt tror jag!!

Men nu måste jag börja klä på mig och fixa mig för träning men vi hörs.

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback