Louise Johansson



Jag ska börja dagen med.
ATT JAG KAN! JAG VILL BEVISA FÖR ALLA!
Jag är trött på allt eller inte på allt!

Jag känner bara att jag ska ordna till allt så som de ska vara!
Jag ska fixa allt jag trodde jag inte kunde och ska bevisa för er.
Jag ska inte vara den som ska känna sig sämre än någon annan för det är jag inte. Jag måste bara köra lite hårdare sen så närmar jag eran nivå ni ska få se!!!


DAGEN DÅ!
I skolan fick vi se på en film om ett sjukhem för människor som ska dö snart. JÄTTESORLIGT! :(
en man om var 50år var glad fast han skulle dö för att han har ändå fått levt ett långt liv ändå. sorligt :(
Men den filmen var riktigt bra och det känndes så hämskt men ändå så bra!
Sen var det nästa lektion där vi bara satt och lyssnade på dom som hade varit på övning på akuten och spelat en skadad.
Sen ner på stan gick på hm sen kom åsa helt plötsligt trevligt trevligt så då köpte jag två nya mössor och sen gick vi vidare till andra ställen. Sen käkade och sen skulle hon och jobba och jag drog hem.
Väl hemma så var anna och mamma borta för dom åkte till malmö idag.

Skulle ha hängt med Rebecka ut idag men jag orkade verkligen inte känner mig så trött så de får bli en annan gång så jag stannade jag hemma och kollade på arn som pappa hade hyrt.

Imorgon bär det av mot hälleforsnäs till lager 157 vi ska vara där tills dom öppnar kl 10 efter de så ska vi träffa mormor och morfar :D som också ska till hälleforsnäs fast på marknad. Sen efter ska vi hem till dom och sen åka förbi min moster fast hon är inte hemma för hon är i sthlm så då ska mormor hjälpa mig och hitta mina saker som jag ska ha! :)
Så det ska bli så himla roligt i morgon LÄNGTAR verkligen
Ska äntligen få träffa mormor och morfar... Som dom har gnällt om att jag ska komma haha nu kommer jag en stund i alla fall!! :)

Men ha de så bra!


Jag med mina nya mössor!! hihi

MYCKET BILDER PÅ MIG SJÄLV IDAG (EGO) MEN VA FAN
JAG MÅSTE TÄNKA PÅ MIG NU.. HAHA INTE PRICIS HELA TIDEN MEN VISSA SAKER!
SKA JAG BLI BÄTTRE SÅ MÅSTE JAG DE

LOUISE EGO PÅ TRÄNING FRÅN OCH MED NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback