min dag

Jaa, ska sova nu men var tvungen att skriva några rader.
Dagen har varit så där idag, började dagen med engelska och jag satt och gjorde min läxa som jag hade fått av Jesper! :) det blev ganska bra för att vara jag!
Var väl inte riktigt på g under dagen ganska trött och hängig.
Idrotten var som vanligt rolig men jobbig! Asså jag vet inte va han håller på med idrottsläraren. vi tränade typ lite styrka blandat med boll kontroll och sprang runt med fotboll runt runt i salen och satt på bollen stog på den gjorde armhävningar på den åå fy va jobbit.
Men varför vi hade fotbolls teknik var för läraren tyckte att sverige spelade så dåligt i helgen haha. Då fick vi värsta träningspasset som han tyckte svenskarna skulle ha! haha han är rolig han ibland.

Efter så åkte jag hem och skrev klart engelskan i jesper och började leta efter arbets ansökan.

Jesper sa hela helgen att jag skulle börja jobba men jag sa nej hela tiden men sen när jag åkte hem från han igår så kom jag på hur gärna jag vill jobba så jag letade reda på tidnigen så imorgon ska jag skriva ihop en ansökan. Ska även titta runt om det finns något annat jobb.

Idag hade jag också träning suck!
i början gick det hur bra som helst bena sprang av sig själv fan hur skönt som helst. Men helt plötsligt när jag joggade så högg det till i vaderna och jag fick kramp så jag kunde inte stå upp började gråta som en idiot för det gjorde så himla ont. men men det gick över sen eller lite ont hade men inget jag led av.

Sen när man kom hem så gick man höra att jag ska byta vårdcentral och att jag måste gör ekg och en massa annat för att en i klubben har börjat bli lite orolig för mig så det är bäst att jag gör det så dom bli glada!

Haha några rader haha faan det gick ju fort att skriva idag!
Pradade med Jesper precis och det kändes så himla skönt. En klump i magen försvann!

ÄLSKAR DIG MEST!

Love <3

L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback