nytt pers

Jaa oss läkaren gick de bra. fick ta en massa blodprover,
när de var sista röret kvar att fylla så började jag bli yr så direkt när jag kom ut så drack jag vatten
sen fick jag beställa två nya tider. Nästa vecka till en sjukgymnast och sen om två veckor tillbaka till läkaren som var jättebra..
Sen när vi bestälde tiden så kom jespers mor så satt vi och pratade några minuter och då började jag må bätte igen.
Åkte hem käkade satt vid datan och testade att göra typ egna design till bloggen och det gick sådär. ska testa imorgon igen för jag orkar inte idag.

Efter att ha gjor det så bytte jag om till träningskläder för att åka ner till ip för släggtävling.
PERSADE MED 44CM!!! :D till 36.66 sämsta tekniken var det var bästa styrkan i det.
Men det som brukar funka tekniken ganska bra gick då inte och styrkan som aldrig har funkat gick idag så det var skitkul..!! ;)

Men nu ska jag nog gå och lägga mig i min säng och kolla på någon film eller så!
HA DE SÅ BRA

Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback