paddling

Förlåt nu har man inte skrivit igen på några dagar! INTE BRA LOUISE!! ;P

Vaknade för 18 minuter sen bara vaknade precis kl 7.00 jag hade glömt satt klocka för att jag somnade väldigt tidigt igår.
Vet inte varför jag var trött igår men det var nog att jag städade haha så jag somnade typ 22.30

Men idag då det var bra att jag inte försov mig för om typ om en stund ska jag gå ner till centralen och möta uppp rebecka och sen resten av min klass sen för att ta bussen ut till tveta och paddla kanot. Ska bli väldigt roligt haha jag hoppa verkligen inte att jag och ellinor ramla i sjön hhaha men det ska nog gå bra..

Men nu ska jag packa min saker och sen sticka.. Vi hörs senare


Love you min prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback