Sista skol- sm

Idag var det då kula.
Var där tidigt kollade på P17 slägga där Emil tävla. Faan va några killar snurrade fan så snabbt, så snabbt vill jag också kunna.
Sen kollade jag och brorsan på P17 stav där han skulle ha tävla om han inte hade haft ont i ryggen men det var några där som var grymt bra.
Sen var det dags för mig att tävla och det gick verkligen skit! Fattar verkligen inte.

Efter tävlingen frågade tränaren vilken gren jag var mest nöjd med under helgen och jag fick tänka lite, Jag sa direkt att alla grenar gick dåligt men när jag tänkte efter så var ändå släggan bäst fast jag hade sämsta resultatet eller inte sämsta vart bara så besviken på allt där.
Men ändå blev släggan de bästa i helgen pga att jag vände två kryss som jag aldrig har gjort förut. 34.05 blev det men men jag får ta nya tag nu. Nu kommer den "roliga" perioden. Styrka styra styrka
Men för förast gången så ska det bli kul!!

SKA BIFFA SOM FAN I ÅR!!!

sista skol-sm var det här då! lite sorligt! men men



IDAG ÄR DET OCKSÅ 7 MÅNADER!!!
Älskar dig Jesper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback