today

Sitter i soffan och kollar på en bra film fast det är reklam nu.
Tränade idag och det gick riktigt bra fast jag hade ont i huvudet.
Eller jag hade lite feber men det märkte jag precis när jag skulle åka till träningen så jag körde inte så hårt. Sprang över häckar kastade spjut och sen körde 3 st 100m häck lopp i lungt tempo.

Imorgon blir det nog gymmet.
Helgen jag vet ifan hur jag ska göra på fredag och lördag. TÄNKER VERKLIGEN INTE FATTA.
men vad ska jag göra då?
aja.
jag kommer nog på något.

idag i skolan var jag verkligen inte pigg, var  trött och hänig :(
sista lektionen så hade vi som redovisning och jag pratade på och efter när jag var klar så kändes det  skit. jag tyckte att jag hade sakt så som jag inte skulle och det känndes bara dåligt.
Men efter så pratade jag med läraren och då sa hon att hon hörde på dom son inte bara tagit fakta från nätet och hur några hade bättre fakta och hade pratat med någon. Okej ha sa att det märkdes på mig att jag inte hade tagit faktan från nätet. YEEEES fan att det gick bra fast jag kändes att det gick dåligt för jag skulle ha kunnat gjort det bättre ...

men men
Love <3


JAG SAKNAR DIG!!! :(
JAG VILL HA DIG NÄRA NÄR JAG MÅR SOM JAG MÅR!


Kommentarer
Postat av: jesper

skärp dig du får inte komma nära mig om du är sjuk

2008-09-03 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback