today

Är hur trött som helst. fattar inte varför asså.
Skrev inget igår för att jag var oss jesper och sov där. Hur mysigt som helst!
Imorse åkt vi samma buss och tåg så min dag startade verkligen bra :) Det blev ännu bättre senare också.

Åkte till gymmet tränade och de gick bra. sen till skolan käka lunch och sen matte.
okej matte var sämsta idag fan
FATTAR VERKLIGEN INGET!!
och det är prov nästa torsdag!?! :S Jag fattarverkligen inte hur jag ska klara de. men jag har ju jesper som kan förklara för mig så bra! :)
Efter matten drog jag och Rebo hem till mig lämna min väska och så sen tog bussen ner till stan igen gick runt lite käka glass sen skulle hon och jobba och då gick jag och träffade Jesper och Bill.
Jesper skulle käka så då satt jag med honom. :) och det var det andra som var bra idag.
Sen 5 skulle jesper åka till sin träning så då följde jag med honom till tåget och väntade med honom sen efter de drog jag till hm och shoppade lite.
Två tröjor. strumpbyxor, legging och nagellack. :)
Sen kom pappa och mamma och hämtade mig nere på stan och sen åkte och handlade.

Juste köpte två par glasögon också idag :)

Men nu ha de så bra. Pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback