today

Idag började dagen med engelska och de var verkligen inte kul. HATAR!!! känner mig så ensam och allt blir så himla mycket tråkigare. Trivs verkligen inte men det går inte göra något åt saken.

sen sista lektionen idag så skulle de vara idrott men typ alla drog kändes de som och här satt vi typ 5 st. Och sen kom idrotts läraren och gick typ damp. För att ci inte hade åkt från skolan och gymmat på sydpoolen eller typ någon annanstan än ha varit kvar i skolan och väntat på idrotts lektionen. Sen trog vi för han sa att vi fick träna själv i stället knäpp ingen gjorde de väl.
Men jag drog senare nu på kvällen vid 19 så var jag på gröndal och sprang LÄS NOG NU!! :P 
Jag sprang 1 mil :O
eller 9 km jag typ gick fort en km men hallå så långt har jag aldrig sprungit i hela mitt liv.. haha Var på spring humör idag :)

Nu är jag så himla trött seg i hela kroppen var helt slut efter och har aldrig varit så svettig som jag var efter haha hur skönt som helst ju!!

SAKNAR DIG JESPER :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback