today

idag då. träningen gick väl inte så himla bra som jag ville.
tränade på bra först men sen helt plötsligt så blev jag jätteseg ont i huvudet och orkade inte stå upp men jag vilade 10 min sen känndes det bättre och sen körde jag lite lugna övningar efter de.

Skolan var segt skit tråkigt på matten och folkhälsokunskapen var jag bara på i en halv timme. sen skulle jag till sjukgymmnasten.
usch hos sjukgymnasten de var verkligen inte kul eller han var jättebra men aj aj aj
han knäkte ut hela ryggen typ 1000 gånger kändes det som han klämde och trök och drog å jaa allt till och med stoppa en nål vid bröstmusken plus i rygg lägst ner där jag har haft ont nu ett tag.
det var inte så himla farligt kändes först inget med nålen men sen när han trök in den andra gången på samma stället men lite närmare vid musken så AAAAAAAAAAAAAAJ jag skrek till det var inte skönt musken krampade men det var de som var menigen.
sjukgymnasten märkte också att min vänstra axel var typ lite lös och han frågade om den hade hoppat ur led men det har den aldrig gjort så nu måste jag väl träna upp den så den blir bättre den med...

men men återbesök nästa vecka i alla fall och sen om 3 veckor ska jag och träna med honom och gå övningar som jag ska träna när jg gymmar..

Så mycket som jag kommer att gå till läkare och så nu har jag typ inte gjort i hela mitt liv..

Förra veckan var till läkare
idag var till sjukgymnasten fick veta lite va läkaren hade sakt.
tisdag nästa vecka återbesök oss läkaren på morgonen och på efter middagen återbesök oss sjukgymnasten
och sen om 3 veckor tränings pass med sjukgymnasten

men men det kanske blir fler tider vi får se hoppas verkligen inte de.

men nu efter allt idag känner jag mig jätteseg ont i huvudet och seg i hela kroppen..
men jag ska g och lägga mig i min säng nu och vila och kolla på film så ska ni alla se att jag mår bättre imorgon

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback