today!!

Idag har det varit en skönt och rolig dag!

Skolan hade ingen träning så sovmorgon så jag var i skolan till halv 11
Men haha men jag blev väckt vid 7 typ av Jesper som sa att hans mamma skulle ringa. faaan va pigg jag var då haha nä inte ett dugg.

I skolan hade bara matte och klassråd och vi bestämde på klassrådet att på skolfotot så ska vi ha tema vård.
så jag ska väl vara sjuksyrra haha tror jag! ;)

Sen efter skolan hem direkt låste upp för anna som inte kom i för pappa sov och inte hörde att hon ringde på. Lämnade mina saker och gick till bussen igen för att åka ner till stan igen träffade jesper en kvar och sen gick till banken efter det.
Hem igen och sen iväg igen. :)
Nu till solna för att brorsan skulle träna stavhopp och testa tre nya stavar och vi fick hem en han köpte en nu som verkade jättebra för han. Och det var hur kul som helst att vara där och kolla!



Solnahallen


Solnahallen


Brorsan och Hasse Lagerqvist! :)


Brorsan och jag.
jag med den nya staven och brorsan fick ta den gamla haha


Inte den bästa bilden men de vita som syns är staven 4.05 lång

TACK FÖR IDAG!

imorgon ska till läkare blää hatar det. vill inte men jag ska bevisa för alla att jag är tuff och klara av att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback