TACK

Idag vaknade man ändå ganska pigg fast allt! Det blev ganska sent igår låg och pratade med världens bästa Ellinor och innan de bästa Rebecka.

Asså ni är ju för underbara fan va kul vi har!
Ellinor tack verkligen för allt. Du gör mig så glad haha. Asså det är sjukt du är ju så jävla underbar verkligen den bästa vännen man kan ha!

Nu har det gått ett tag av allt de jobbiga i min huvud som jag har haft under veckan.
Och det var så himla skönt att prata ut de först med Rebecka men när jag och rebecka hade nästa pratat klart så får man så himla söt sms av Ellinor så jag började gråta :')
Asså jag vet inte hur jag ska förklara eller hur jag ska skriva för att visa hur glad jag blir
Men du Ellinor du förstår mig och du låter mig prata och sen bara skrattar vi om det jobbiga och allt blir bra igen.

Jag satt i min säng och pratade med ellinor i 3 timmar fram till kl 3 i natt. Hon fick höra mig gråta och skratta och det kändes så skönt.
Vi har de fan så kul. Asså vi måste ses och umgås med varandra mer!

Den första bilden på mig och ellinor tillsammans! <3


VARFÖR EGENTLIGEN 
varför när man tycker saker är jobbiga så går man och tänker på saker som man verkligen inte borde tänka, Varför pratar man inte om det direkt? 
nää men är rädd för va andra ska tycka! Men så ska de inte va men ändå blir de alltid så.

__

ÄLSKAR  
ÄLSKAR
ÄLSKAR
OCH ÄLSKAR!!

__

Castorama idag nu jävlar!!! NU NI!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jesper

vi måste prata

2008-09-28 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback