16 April

Godmorgon. Vaknade för ca en kvart sen av att Anna min syster öppnade min dörr in till mitt rum. Fattade inte riktigt hur jag kunde vakna för det fär hön öppnade typ bara 10 cm och kolla om jag sov och så vaknade jag. haha lite lustigt. Idag hade jag tänkt att shoppa lite och plugga men jag vet inte om jag orkar shoppa. antinge åker jag om en stund och gör det eller så stannar jag hemma som jag tror och kollar runt på nätet efter någon snyggt. fast då ska jag bara kolla och inte handla något. får se om jag lyckas.

Sen senare idag ska jag åka till Jesper och vara där. men jag åker så jag är oss han typ halv 9 så det blir senare idag.

Men nu ska jag gå och ta och göra lite frukost ha det bra så länge. Puss & Kram ♥

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback