17 April.

Godmorgon. har varit vaken en stund eftersom Jesper skulle till skolan så jag har väl varit vacken i 2 timmar.

Mysigt var det igår när vi gick och la oss jag och jesper. Vi hade zacke i mellan oss i sängen. riktigt mysig prick det där. haha fast det jobbigaste var att Jesper och zacke somnade före mig haha. Så jag låg och bara och kollade ut genom fönstret och kolla på stjärnorna. Men jag somnade tillslut.

Aa, jesper åkte ganska tidigt eller han tog bussen som gick tio i 8 så det det var inte så tidigt. Men när han cyklade bort gtill bussen så gick jag upp och käkade frukost och sen gick ute med hundarna en sväng och nu satte mig med datan och min läxor så idag ska det pluggas, Men Jesper sms mig för en stund den och fråga om jag kunde hänga tvätten som han glömde. haha så det måste jag göra om några min. haha

Ha en bra dag. Jag bloggar väl när jag tar paus från pluggadet. Hörs sen då. Pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback