22 April

Hejsan.. kom hem precis från praktiken och är nu helst slut.. har gått fram och tillbaka jättemycket idag så jag är ganska sliten.

Idag började inte dagen bra heller. Vaknade halv 7 och skulle ha åkt med bussen som skulle gå 6.20 så den missade jag verkligen. så jag stressade upp plockade bara ihop mina saker och klädde på mig och sen typ fick åka. Som tur va så körde pappa mig till sjukhuset så jag kom till avdelningen 3 min i 7 så jag hade 3 min innan jag började haha.

Det är verkligen inte kul att stressa sådär på morgonen när man är så trött.

Aja ska läsa lite bloggar och ladda in bilder och lyssna på musik och ta det lugnt och tänka på om jag orkar träna idag.. aja vi får se.. Puss på er så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback