23 April

Godmorgon på er. hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit sådär asså. somnade några min innan 12 i går och sen vaknade kl 8 och när jag vaknade av mig själv så var jag fortfarande jättetrött. Men jag slog på tv och kollade på the voice. Sen sms jag lite med Jesper som har namnsdag idag.. GRATTIS MITT HJÄRTA

Sen vid typ 9 så ringde mamma och sa att hon hade mitt busskort i hennes jacka. De var så att hon tog hand om de när jag skulle träna och sen glömde vi den. så vid 11 så måste jag gå och hämta den hos henne på jobbet.

Börjar jobba 13.45 idag. och hoppas på att jag får mitt mitt halvs bedömning idag.. måste på minnan min handledare de.
Har precis ätit frukost och duyscha så nu ska jag sitta här en stund och kolla runt och sen klä på mig och gå till mamma.
HA de bra så länge vi hörs snart igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback