7 April.

Härlig morgon med sol. gillar verkligen det här med att vakna och se att det är blå himmel och att solen lyser så underbart. Det är verkligen vår. fåglarna sjunger ute så vakert. Just nu sitter jag ute på balkongen och bloggar och det är verkligen underbart. Har precis också ätit frukost för första gången ute i år. Men jag kan inte sitte länge till här och njuta. måste snart börja göra mig i ordning och sen även ringa till en kille och prata jobb med. får se hon han kan svara för jag ringde både igår och för en timme sen och då kunde han inte svara så jag får göra ett nytt försök nu.

får se om jag hinner med mer blogg innan jag åker i väg. men det ska jag nog lyckas med. ha de så himla bra om vi inte hörs sen, Pusshej ♥


frukost på balkongen plus datorn med min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback