Busstur

Nu sitter jag på bussen på väg hem. fast när jag kommer hem så är det bara att äta något och sen packa upp väskan och sen dra. Men datan får följa med mig idag så jag kan blogga om vad jag gör.

Just glömde skriva i söndags att jag fick en jättesöt blomma av Jesper och hans mamma. Tar kort på den sen när jag kommmer hem så ska ni få se så sött. hihi

Nu ska jag sitta på bussen ett tag till så jag ska lyssna lite på musik. Det är det tråkigste att behöva åka så långt och att det tar så lång tid när man ska åka till Jesper. men så blir det när han bor en bit i från mig. fast jag ska inte klaga andra folk har det värre haha

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Kikade förbi, haft en bra påsk iår?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback