Dagen vart inte som jag hade tänkt

Dagen vart inte idag som jag hade tänkt mig. Vaknade och gick upp och käkade frukost och sen åkte vi alla bort för att fixa ved med Jesper familj och farfar sen efter en stund skulle pappa komma och hämta mig för att jag skulle hinna hem och fixa mig innan jag skulle åka till sthlm och träffa sara men precis när pappa kom till hölö och hämtade mig så sms Sara att hon inte kunde träffas. Så det vart att jag åkte hem från jesper fast jag skulle ha kunnat varit kvar och hjälp de.

Men nu är jag hemma och fixar lite har skickat in arbeten och ska snart börja plugga och skriva arbeten..

Sen ska jag även duscha och gå och köpa glass sen blir det att jag åker tillbaka till Jesper senare..
Puss på er alla så långe..

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

gott med glass i värmen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback