Godmorgon

Hej på er! känner mig fortfarande sur och trött på att jag måste bästa mig nu. Imorgon måste allt vara klart. Det känns så allvarligt det här. Det känns som att man gör sitt livs största val.
Jobbigt är det i alla fall ..

Men aja. Just nu så sitter jag i jespers säng och har precis varit och duschat och före de s kollade jag på tv och käkade frukost. Det känns riktigt konstigt att vara själv hemma oss Jesper. Jag har nu påsklov och det hade Jesper förra veckan. känns tråkigt att han hade lov förra veckan och jag nu. men det kommer nog funka för vi kommer träffas mycket ändå.

Men nu ska jag packa min väska och börja fixa i ordning. För jag ska åka hem vid halv 12 och sen vid 3 ska jag träffa Rebecka och då ska vi åka till sthlm och kolla efter lös hår till mig.

Men ha det bra. Ska försöka blogga mer idag än vad jag gjorde igår. Bara ett inlägg igår vart det. Borde skämmas hhaha nädå.

Men ha det bra nu. Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback