Godmorgon

Nu på morgon har jag fixat en massa. först så vaknade jag och tog ute hundarna så de fick kissa bara lite sen gick vi in så fixade jag mat till dom också och vatten sen började jag göra frukost till mig och Jesper sen skulle jag gå och hämta jesper när jag var klar för han låg fortfarande i sängen, då när jag gick så märkte jag att zacke lilla busungen hade spyt upp något två gånger plus en lite spya hade han på ett annat stället. så då fick jesper komma upp och fixa det men när han höll på så spolade ner de i toan då blev det stop i avloppet och då fick jag sätta mig efter frukosten och fixa det och ta upp allt papper som inte ville spolas ner. sen när jag hade plockat upp allt så kom jag på vad zacke hade fått ner och tuggat i sig och spyt upp. det var ett snöre från en trasmatta som de har i hundburen. så jag har fixat en massa på morgon kvisten. haha ska försöka få med Jesper nu för hundarna behöver ut och gå lite nu..


zackooo buse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback