Godmorgon

Har sovit lite halv konstigt i natt. har vaknat några gånger och drömt jättekonstigt. Vaknade vid 4 och kände att det var onödigt att sova så då kollade jag på klockan och såg att den bara var 4 så då vände jag på mig och drog täcket upp möt öret typ och somnade om. Sen vid 8 ringde klockan för då satte jag på tv och kollade på the voice. Idag var Flo-rida där på besök och sjöng right round live. haha så bra låt asså.. Gillar verkligen den.

Och nu sitter jag här vid datan och ska nog gå ut i köket och fixa frukost för jag är jättehungrig konstigt nog..
Aja idag bär det av till huvudstaden för att kolla in Ginatricots utbud om de har något snyggt som kan få följa med till staden som inte har ginatricot men en massa annat. Aja jag får med min bror så jag inte behöver åka själv.

Men nu ska jag äta frukost vi hörs senare. Pusshej ♥


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogg tips: valjlycka.webblogg.se



Med min blogg vill jag sprida positivt tänkande och att alla kan gå hur långt som helst, bara man har viljan!

Sprid gärna min blogg, kanske till något som behöver uppmuntran i vardagen, eller bara något positivt att läsa!



Ha en underbar dag!

Postat av: Anonym

Tack så mycket!

2009-04-20 @ 11:31:30
URL: http://valjlycka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback