Godnatt ...

Nu är det dags att sova. är så himla trött efter träningen som jag hade idag. det gick bra på träningen men slutade inte så himla bra. Treäningen började med slägga och det gick jättebra tills jag blev lite trött. sen efter de så lekte jag lite med sjutet och sen efter de så kom de som förstörde min träning. vi skulle springa 4 st 200 meters lopp med max fart. och jag tog i allt va jag pallade i lopp ett och två och sen i tredje så tog jag i lite till och då kom smällen. När jag hade sprungit klart så la jg mig bara ner och hade jättesvårt att andas och det högg i magen och jag hade jätteont i huvudet. Efeter någon minut när jag hade legat på mattan så började det kännas som att allt snurrade och att jag behövde spy. Så jag gick till toan men jag satte mig bara utanför och tog det lung en stund och sen reste jag mig för att gå bort igen men då efter 5 meter så kom allt tillbaka. usch säger jag bara. 

Efter när jag kom hem så satte jag mig i soffan och läste vecko revyn och sen vart det tv. och nu är det snart godnatt. ska bara läsa klart vecko revyn och sen glamour också. Imorgon börjar jag sen som tur va.
Har inte lov nu i veckan :( utan södertäljes skolor har nästa vecka. riktigt dåligt

men men godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback