Hemma

Är hemma nu, eller har varit hemma över en timme men jag har kollat på andra avenyn så därför har jag inte bloggat. Gick bra att praktisera och det var ganska roligt eller först var det långtråkigt för det känndes som att jag bara satt där jättelänge men den på slutet gick tiden fort. Sen när jag hade slutat så tog jag en promenad hem och gick och pratade med min älskling. Kände mig lite ensam så det var skönt att få prata med honom lite..

Nu ska jag kolla in lite bloggar och lyssna på musik och sen gå och lägga mig för det är upp tidigt imorgon för jag börjar 7 nämligen så jag måste gå och lägga mig tidigt så jag orkar..

Hörs igen senare


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej vart har du praktik då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback