Igår

Igår så var jag och jesper i stockholm och det var jättemysigt. att gå runt och kolla lite. Jag kollade efter skor och så men jag handlade inget. Men Jesper kom hem med ett par tränings skor. Sen när vi skulle åka hem så köpte vi glass och satte oss på tåget. riktigt gått med glass var det. Sen åkte vi hem till mig och jag fixade med en massa och jesper somnade på soffan sen gick vi bort till ica och mötte jesper mamma och sen åkte vi hem till de och käkade middag och sen gick bort till godisladan och köpte godis. Sen hem igen och kollade lite på talang och sen somnade jag i soffan och var skit trött. Sen efter en stund så gick jag och la mig i jespers säng. Mysig dag igår blev det.


Jesper när han står på tåget hem och äter glass.



Mums. glass är så gott. jag köpte en liten ben & jerrys med choklad glass och med brownis bittar i. riktigt go



Jag på tåget när jag äter glass.

Gårdagens OUTFIT



vit t-shirt - hm
Vit kofta - cubus
Slitna jeans - Ginatricot
solglasögon - ginatricot


men nu ska jag njuta av solen. Puss på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback